ireeninoostenrijk.reismee.nl

Einde al weer in zicht

Lieve vriendjes en vriendinnetjes!

Het is al weer veelste lang geleden dat ik wat heb geschreven. Even een update:

Ondertussen ben ik er in het begin vanaf kerst 3 weken geweest. Daarna ben ik even thuis geweest om wat bij te komen, was dat nodig? Ja zeker! De 3 weken waren leuken al onvergetelijk maar slecht eten en weinig slaap doen ook mij geen goed. Dus na 2 weken thuis te zijn geweest en weer volledig hersteld ben ik terug gekeerd naar Hinterglemm.

Nu zit ik hier al weer 4 weken en heb ik het super naar me zin! Ondertussen is Renate gekomen en is het hier super.

Hier carnaval gevierd, dat was echt grappig alle skileraren in een carnavals outfit is weer eens wat anders!

We gaan regelmatig op stap en geven elke dag les ( ja dat doen we ook nog:p).

Deze week allemaal Nederlandse kindjes les gegeven super leuk en lekker makkelijk, al hoewel Duitse kindjes je in het Nederlands niet verstaan en dat af en toe wel eens een voordeel kan zijn:P

Vanmorgen vrij geweest en van vanmiddag met me groepje meegedaan aan de wedstrijd. Alle kindjes dol enthousiast, en erg blij met de medaille.

Nog 1 week en dan zit mijn seizoen als skilerares erop, vanavond op stap omdat het freaky friday is!

xxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active