ireeninoostenrijk.reismee.nl

Laatste avond Wenen!

Hallooo iedereen,

Alweer de laatste avond in Wenen, tijd vliegt voor bij.

Afgelopen zondag naar Bratislava geweest, was erg leuk! Zeker een aanrader voor 1 dag op een gegeven moment loop je wel 4 keer langs het zelfde gebouw, maar je kun er goedkoop eten en drinken dus dat hebben we dan ook maar gedaan. Blij s'avonds weer in de bus te zitten en weer in Wenen te zijn.

De rest van de week :

- school gehad ( Duits Engels praten, zal jullie er niet mee lastig vallen!)

- UNO tour gehad (zoek maar op internet wat t is

Tongue Out
)

- Belvedere, erg mooi!!!!

- Naar "de berg" van Wenen zoooo mooi uitzicht vanaf daar!

- Modern Museum geweest, tot nu toe het leukste museum ever want wat al niet allemaal kunst kan zijn heb me rot gelachen!

Nu de laatste avond helaas en morgen om 5 uur mijn bed uit jaa je leest het goed veelste vroeg! en om 5:30 de taxi naar mijn trein die ik moet halen 6:30

Daarna begint mijn 15 dagen anwarte eerst 9 dagen ski en daarna 6 dagen snowboard, dat wordt bikkelen!!

Tot de volgende blog!

Liefss

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active