ireeninoostenrijk.reismee.nl

Vakantie in NL en Oostenrijk

Hallo allemaal!

Ondertussen 3 weken geleden dat ik mijn blog heb geschreven over mijn Anwarte.

Ik ben 1 weekje in NL geweest na mijn Anwarte, erg druk gehad met alle leuke uitstapjes!

Terug in Kaprun lekker wezen skiën en vakantie gevierd, afgelopen weekkwamen me broers en vrienden vakantie vieren dat was super gezellig!

1 probleem de verwachte sneeuw val in de bergen was zeer matig. In Kaprun genoeg sneeuw maar in lager gelegen gebieden zoals Hinterglemm waar ik naar toe zou gaan lag nog niks. Sneeuwkanonnen stonden flink aan en t einde van de vakantie kwam inzicht. 2 keuzes: naar huis gaan met de auto en genoeg te doen hebben of in Oostenrijk blijven en afwachten... Nog een keer de baas gebeld van de ski school en ook die kon niet vertellen wat het plan zou worden. Dus ik heb besloten naar huis te gaan en leuke uitstapjes te hebben. Nu ik thuis ben gehoord dat er al les wordt gegeven maar dat er nog zeer weinig sneeuw ligt (10cm!), vooruizichten zijn ook afwachten sneeuw is voorspeld maar ook regen.... Plan voor nu as zaterdag terug en dan begin ik met les geven!

Nu weer lekker genieten thuis en ik verlang stiekem toch weer naar de bergen en de sneeuw!

Liefss

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active