ireeninoostenrijk.reismee.nl

Eerste week Hinterglemm!

Beste allemaal,

T is al weer even geleden en op een avond niet stappen dacht ik hé mijn blog maar is bij werken.

Ben al weer even terug in Oostenrijk en bij me aankomst hadden we een bespreking met alles wat wel en niet mag. Dit hele verhaal duurde 2 uur erg lang voor alleen wat regels. Waarvan ik niks opsloeg na een rit van 14 uur.

Uiteindelijk een schone kamer gekregen voor voorlopig mij alleen, heel releaxt!

De volgende dag begonnen me lessen, gaf snowboard les aan licht gevorderde ook super leuk. Gelijk de berg op met de kids, en een freestyle dagje ingevoerd waar vooral de jongens super blijmee waren! De week ging super snel voorbij, elke avond wezen stappen weinig slaap echt super aangezien ik niet heel hard hoefde te werken.

En ja toen kwam de man met de hamer haha na behoorlijk gammel en geen stem geef ik deze week de beginners les en vandaag waren dat er jawel 11 dus mijn stem is nog lang niet terug, t stappen ook maar even niet aangezien ik de hele dag aan t rennen ben en iedereen opraap, dat is wel aanpoten. Maar oud en nieuw is inzicht en dat gaat een mooi feestje worden, en een geweldige afterparty oud en nieuw dag ....

T les geven is super en t stappen ook! Tot bij me nieuwe blog!

Xx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active