ireeninoostenrijk.reismee.nl

Anwarte!

Halloo allemaal,

T is al weer even geleden na mijn laatste blog, ondertussen een hoop gebeurt in Kaprun.

Zo aangekomen in Kaprun na een lange reis konden we gelijk inchecken en onze kamers in. Om 16:00 informatie & groepen werden toegewezen en om 17:00 eerste uur theorie les.

Vanaf zaterdag was het elke dag om 7 uur ontbijt, 8 uur met de auto(de bus was ik na 2 dagen al zat!) weg naar de lift, om 9 uur starten de lessen. Op tijd zijn was erg belangrijk, te laat komen stond absoluut niet in hun woordenboek. Tot half 12 les even wat eten en s ’middags tot half 3 les, om 16:00 uur weer 2 uur theorie les, dan aan het heerlijke…. Buffet en s ’avonds leren of de vragen over de theorie maken. Op de eerste donderdag of vrijdag middag kon je les geven en het aftoetsen voor je eigen groep, ook op vrijdag was de theorie toets van skiën die ik in 1 keer haalde en op zaterdag de ski test, Hierbij moesten er 3 afdalingen worden afgelegd en een voldoende voor worden gehaald. In Oostenrijk is het wat anders met cijfers geven een 1 is super goed een 10 bij ons en tot 4 is een voldoende en een 5 is onvoldoende. Zaterdagmiddag was ik vrij en zijn we eens lekker de sauna in gegaan. S ’avonds een drankje gedaan in het dorp, en op zondag begon het snowboarden precies zelfde indeling van de week als skiën, lekker bikkelen en aanpoten dus. Theorie toets snowboarden ook in 1 keer gehaald.Op zaterdag 22 november na het snowboarden de uitslag van de ski en snowboard anwarte was erg spannend en heb het gelukkig gehaald. Zo Blij!

Op zaterdag ons zelf verhuist naar een appartement in Kaprun, daar me koffer uitgepakt en ook gelijk weer ingepakt voor zondag een vliegreisje naar Holland. Voor een paar dagen in Holland en zaterdag vertrek ik weer naar Kaprun voor 2 weken

Tot de volgende Blog!

Liefss